ח"כ דנון: "אני ואמסלם מאוכזבים מנתניהו"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ דנון: "אני ואמסלם מאוכזבים מנתניהו"

    ח"כ דני דנון לקאן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אמרתי לנתניהו שהייתי כבר שר, אני לא רוצה סתם תפקיד בשביל התואר, להיות שר מים חמי וקרים זה לא בשבילי, לעת עתה אני אעזור מהכנסת" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דני דנון מהליכוד שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" על האופציה שבג"ץ יפסול את דרעי, ועל כך שלא קיבל תפקיד סביב שולחן הממשלה.

    ח"כ דנון: "אני מקווה שבג"צ לא יעשה טעות ויפסול את דרעי, בדיוק בגלל דברים כאלו אנחנו רוצים לתקן את מערכת המשפט. אם הוא ייפסל אנחנו נפעל מהר מאד כדי שהוא יחזור לממשלה. אפשר להעביר דברים במהירות בכנסת, נצטרך לומר לבג"צ עד כאן, יש גם כנסת בירושלים".

    לגבי התפקיד שלא קיבל מנתניהו אמר: "אני בחרתי לא לקבל תפקיד שר לענייני כלום, לענייני מים חמים או קרים, במעמדי אני יכול להשפיע גם כחבר כנסת. אני ואמסלם מאוכזבים, אבל אני רואה את התמונה הגדולה של המצב, וצריך לעשות מה שטוב לעם ישראל".

    "אמרתי לנתניהו שהייתי כבר שר, אני לא רוצה סתם תפקיד בשביל התואר, לעת עתה אני אעזור מהכנסת, ואם יהיה אפשרות בעתיד לתפקיד של עשייה הממשלה אני אעזור בו" הוסיף.

    לגבי פינוי חאן אל אחמר אמר: "זה מבחן לממשלה, הרשות הפלסטינית רוצה לעשות חיבור בין רמאללה לבית לחם, האיחוד האירופי נותן למשפחות שם הרבה כסף שלא יסכימו להצעות המדינה להתפנות משם".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות